توضیحات

درباره موسسه

اسلایدر

اعطای پایانه فروشگاهی

پایانه های فروشگاهی (POS) متصل به سیستم شاپرک، با قابلیت واریز مستقیم وجوه به حساب مشتریان نزد صندوق، خدمتی ویژه برای مشتریان محترم دارای کسب و کار است.$

 

این خدمت، که بر اساس توجه صندوق قرض الحسنه انصار المهدی به مشتریان ارجمند و گران سنگ فعال خود در حوزه کسب و کارهای تولیدی، فروشگاهی و بنگاه های اقتصادی و نیاز ایشان به داشتن پایانه های کارت خوان فروشگاهی (POS)، جهت انتقال مستقیم درآمدهای غیر نقدی کارت خوان خود، به حسابشان نزد صندوق، طراحی و اجرا گردیده است، امکان اختصاص دستگاه های کارت خوان متصل به سیستم شاپرک را با قابلیت واریز وجوه دریافتی به حساب مشتریان نزد صندوق، در اختیار ایشان قرار میدهد.

 

متقاضیان محترم، میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت تقاضای دریافت پذیرندگی پایانه، به صورت حضوری و با در دست داشتن  مدارک شناسایی به صندوق مراجعه فرمایند.

 

خدمت به شما آرمان ما و رضایت شما سرمایه ماست.

 

از هر مکان، در هر زمان

خدمات الکترونیک صندوق قرض الحسنه انصار المهدی، در دو بستر اینترنت بانک و همراه بانک، دسترسی آسان و امن، به کلیه خدمات بانکی صندوق، بدون محدودیت زمانی و مکانی را، برای شما به ارمغان آورده است.

ارائه کلیه خدمات بانکی

صندوق قرض الحسنه انصار المهدی فردوس ، با بیش از ده سال سابقه درخشان،کلیه عملیات بانکی شامل افتتاح حساب، تسهیلات قرض الحسنه، وصول چک از همه بانک ها، اعطای پایانه های فروش (POS) و ... را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ارائه می نماید.

تماس باما

مدیرعامل: جناب آقای علی صالح نیا

رایانامه : info@ansar-almahdi.ir

نشانی: خراسان جنوبی، فردوس، انتهای خیابان انقلاب، نبش میدان صاحب الزمان، صندوق قرض الحسنه انصار المهدی

تلفن : 32726068- 32723203-056

نمابر: 32724250-056

تلفن بانک: 

کد پستی : 9771649191

معرفی و تاریخچه

اهداف و برنامه ها

 

  • ترویج سنت  قرض الحسنه
  • ترویج و توسعه فرهنگ بانکداری اسلامی
  • اعطای تسهیلات قرض الحسنه بدون سود (با کارمزد حداکثر 2درصد)
  • رفع کلیه نیازهای خدمات بانکی مشتریان (وصول چک، pos، انتقالات و ...)
  • مشتری مداری و جلب رضایت مشتری
  • تکمیل و ترویج خدمات الکترونیک، در راستای تکریم ارباب رجوع
  • مشارکت در امور خیریه و عام المنفعه و اعطای وام به نیازمندان

پیام مدیرعامل

اینترنت بانک

سامانه بانکداری اینترنتی صندوق قرض الحسنه انصار المهدی فردوس با رویکرد افزایش رفاه و رضایت مشتریان و صرفه جویی در هزینه و زمان ایشان، باعث کاهش حداکثری نیاز به مراجعات حضوری و همچنین ایجاد روش های متعدد برای انجام عملیات بانکی صندوق، در بستری امن، مطمئن و اختصاصی طراحی شده است. این سامانه خدمات ذیل را، با رعایت استانداردهای جهانی و با دریافت گواهینامه امنیت بین المللی (ssl)، به صورت غیر حضوری و با ارتباط برخط و یکپارچه، با سیستم بانکداری صندوق به مشتریان ارائه می نماید:

همراه بانک

صندوق قرض الحسنه انصار المهدی فردوس، با شناخت صحیح و به موقع تمایل مشتریان، به استفاده از خدمات همراه، اقدام به ارائه سامانه پیشرفته همراه بانک صندوق، با رویکرد تامین عمده نیازهای خدمات الکترونیک مشتریان، در بستر سیستم عامل اندروید، با کاربری آسان و ظاهری زیبا و کاربرپسند نموده است. این سامانه با رعایت کامل اصول امنیت و رمز نگاری و استانداردهای بین المللی تبادل اطلاعات بانکی، خدمات زیر را به صورت غیرحضوری و در ارتباط برخط و یکپارچه، با سایرسامانه های بانکداری صندوق ارائه می نماید:

خدمات بانکی

صندوق قرض الحسنه انصار المهدی فردوس، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات قرض الحسنه استان خراسان جنوبی، با بیش از ده سال سابقه درخشان، افتخار تامین نیازهای مشتریان خود در زمینه عملیات بانکی و امور پرداخت الکترونیک را، در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت، در قالب خدمات ذیل دارد:

قوانین پایگاه

استفاده از اطلاعات و خدمات این پایگاه، به معنی آگاهي و توافق کامل شما با قوانین و مقررات آن تلقی می گردد. لذا خواهشمند است جهت آشنایی با قوانین و مقررات استفاده از پایگاه و آگاهی از ملاحظات و توصیه های امنیتی و نحوه رسیدگی به شکایات، قوانین پایگاه را با دقت مطالعه بفرمایند.

رسیدگی به شکایات

چنانچه از نحوه ارائه خدمات صندوق، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه پرسنل، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیک  شکایتی داشته وشخصا ذی نفع آن هستید و از موسسه درخواست رسیدگی داشته باشید می توانید شکایت خود را با تلفن های 32726068- 32723203 - 056 در میان گذاشته، یا به نشانی: خراسان جنوبی، فردوس، انتهای خیابان انقلاب، نبش میدان صاحب الزمان، صندوق قرض الحسنه انصار المهدی مراجعه یا مکاتبه نمایید$، تا وفق مقررات به آن رسیدگی و پاسخ لازم ارائه گردد.

همچنین صندوق آماده دریافت پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده شما مشتریان و همراهان ارجمند، از طریق راهگاه های مزبور می باشد.

قوانین و مقررات

  • هرگونه سوء استفاده کاربران یا وارد آوردن خسارت مستقیم یا غیر مستقیم به صندوق، از طریق این پایگاه یا زیرساخت فنی و ارتباطی آن، پیگرد قانونی داشته و کاربر یا کاربران خاطی، متعهد به جبران کامل خسارت های وارده می باشند.
  • صندوق در قبال سهل انگاری کاربر یا سوء استفاده های احتمالی از نام کاربری و رمز عبور مشتریان هیچگونه مسئولیتی ندارد. $
  • تمامی حقوق مادی و معنوی، برای صندوق قرض الحسنه انصار المهدی فردوس محفوظ است و استفاده از مطالب، تنها با ذکر منبع مجاز است.
  • استفاده از این پایگاه برای عموم کاربران رایگان می باشد.

توصیه های امنیتی

  • به منظور بهره مندی از خدمات اینترنتی صندوق، صرفاً از طریق مراجعه مستقیم به همین پایگاه، به آدرس www.ansar-almahdi.ir اقدام نمایید.
  • از ورود به وبسایت های متفرقه و بازنمودن لینک های مربوطه اجتناب نمایید. $
  • از باز کردن ایمیل های ناشناس و پاسخ به نامه هایی که در آن درخواست اطلاعات شخصی، مشخصات و جزئیات حساب صندوق، کارت بانکی و ... را می نماید، اجتناب کنید.
  • برای دریافت نام کاربری و رمز عبور خدمات الکترونیک لازم است به شعبه صندوق مراجعه فرموده و در اسرع وقت، نسبت به تغییر رمز عبور اقدام فرمایید.
  • همواره از عدم نصب ابزارهای سرقت کلمه (key logger) سخت افزاری و نرم افزاری بر روی رایانه خود اطمینان حاصل نمایید.
  • از دریافت (Download) و اجرای نرم افزار و فایلهای ناشناس و متفرقه روی رایانه، تبلت و گوشی تلفن همراه خود اجتناب نمایید.
  • از بروزرسانی مستمر سیستم عامل، مرورگر وب و سایر نرم افزارهای منصوب روی رایانه، تبلت و گوشی تلفن همراه خود اطمینان حاصل نمایید.
  • رایانه، تبلت و گوشی تلفن همراه خود را به ضدویروس معتبر مجهز نموده و آن را به صورت مستمر بروزرسانی نمایید. 
  • برای دسترسی به سامانه بانکداری اینترنتی از ابزارهای فیلتر شکن نظیر VPN استفاده ننمایید.
  • پس از اتمام کار در سامانه بانکداری اینترنتی، با استفاده از گزینه خروج، از سامانه مذکور خارج شوید. 
  • در صورت سرقت اطلاعات کاربری (نام کاربری و رمز عبور) یا تلفن همراه یا رایانه خود، مراتب را در اسرع وقت از طریق راهگاه های ارتباطی به اطلاع صندوق برسانید.
  • در صورت تغییر اطلاعات تماس و علی الخصوص شماره تلفن همراه یا واگذاری سیم کارت فعلی، مراتب را به صندوق اطلاع رسانی نمایید.
  • تا حد امکان از محیط های عمومی (نظیر کافی نت) رایانه های ناشناس و شبکه های بیسیم عمومی برای دسترسی به سامانه بانکداری اینترنتی اجتناب نموده و در صورت استفاده حتما در اولین فرصت ممکن کلمه عبور خود را تغییر دهید.
  • توصیه می شود سامانه بانکداری اینترنتی در مکانهایی که از طریق دوربین مداربسته مانیتور میشوند، مورد استفاده قرار نگیرد و یا در صورت بروز شرایط اجتناب ناپذیر، دقت کافی در خصوص عدم رویت رمز و عملیات درخواستی بعمل آید.
  • ارسال پیامک جهت ورود به سامانه بانکداری اینترنتی یا انجام تراکنشهای مالی، سبب آگاهی شما از سوء استفاده های احتمالی و جلوگیری از سوء استفاده بیشتر است. به محض دریافت چنین پیامک هایی در صورتی که عمل مذکور از سوی خودتان صورت نگرفته، نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام و مراتب را در اسرع وقت به صندوق اطلاع دهید.
  • هرگز اطلاعات مهم خود مانند رمز اول و دوم کارتها، کلمه عبور سامانه های بانکی، CVV۲ و تاریخ انقضای کارت را بر روی گوشی تلفن همراه ذخیره ننموده یا از طریق پیامک، ایمیل و سایر سامانه های ارتباطی نظیر تلفن، شبکه های اجتماعی و... برای سایرین ارسال و بازگو نکنید.
  • صندوق هرگز اطلاعات محرمانه شما (نظیر مشخصات شناسنامه ای، کدملی، اطلاعات مربوط به کارت و حساب بانکی و ...) را از طریق تلفن، ایمیل، پیامک، شبکه های اجتماعی، پیشنهاد اتصال به لینک های ارتباطی اینترنتی و... درخواست نمیکند. در صورت رخداد این مورد، ضمن عدم پاسخگویی به چنین درخواستهایی مراتب را سریعاً به صندوق اطلاع دهید. 

بانکداری قرض الحسنه

افتتاح و انجام خدمات بانکی برای انواع حساب های قرض الحسنه پس انداز و جاری حقیقی، حقوقی و مشترک  و ارائه تسهیلات قرض الحسنه مبتنی بر کسب و کار، تجاری، ازدواج، مسکن، خیریه، زیارتی و فرهنگی، با حداکثر 2 درصد کارمزد، جزو مهمترین خدمات صندوق به حساب می آیند. $

استفاده از خدمات بانکداری قرض الحسنه صندوق، شامل افتتاح حساب و استفاده از تسهیلات مزبور، برای عموم آزاد است و متقاضیان محترم، لازم است با داشتن مدارک شناسایی معتبر، جهت افتتاح حساب به صورت حضوری به شعبه صندوق مراجعه فرمایند.

وصول چک

انجام امور مربوط به وصول چک از کلیه بانک ها و موسسات عضو سیستم چکاوک، در سریع ترین زمان ممکن، با استقرار نظام جامع پرداخت نماچک در صندوق، بدون دریافت کارمزد انجام میشود.$

استفاده از خدمات وصول چک (کلرینگ) نیز انحصار به اعضای محترم موسسه ندارد و کلیه دارندگان حساب میتوانند، چک های دریافتی خود را جهت وصول و واریز به حساب نزد صندوق، به باجه های مستقر در شعبه صندوق تحویل نمایند.

بانکداری و پرداخت الکترونیک

افتخار داریم، با انجام کلیه انتقالات و حواله جات بانکی، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک اینترنتی و موبایلی، ارائه پایانه های فروشگاهی شتابی و سامانه کیف همراه شتابی، متصل به حساب های صندوق، به عنوان یکی از صندوق های پیشرو در زمینه خدمات الکترونیک بانکی در خدمت مشتریان خود باشیم. $

سامانه های خدمات الکترونیک بانکی صندوق عبارتند از:

  • سامانه بانکداری اینترنتی (اینترنت بانک)
  • سامانه بانکداری همراه (همراه بانک)
  • سامانه تلفن گویای بانکی صندوق (تلفن بانک)
  • سامانه انتقال وجه آنلاین بین بانکی (ساتنا و پایا)
  • سامانه اطلاع رسانی پیامکی صندوق (SMS بانک)
  • سامانه واریز آنی با شناسه پرداخت بانکی
  • سامانه ارائه و مدیریت پایانه های فروشگاهی (POS)
  • سامانه کیف پول الکترونیک همراه
  • سامانه پیگیری تلفنی معوقات وام ها

امور فرهنگی وخیریه

مشارکت در امور خیریه و عام المنفعه، اعطای وام به نیازمندان و اعزام کاروان های زیارتی به عتبات عالیات و مشهد مقدس با حمایت های مالی و تسهیلات صندوق از جمله فعالیت هایی است که با دغدغه های فرهنگی و خیریه هیئت مدیره و مدیران صندوق، به طور مداوم در کنار سایر فرآیندها و امور جاری صندوق در حال پیگیری می باشد. $

 

علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات صندوق، از طریق راهگاه های ارتباطی ذکر شده در قسمت «,ارتباط با ما», یا مراجعه حضوری به شعبه صندوق، با خدمت گزاران خود در ارتباط باشند. 

امکانات جانبی

همراه بانک موسسه، علاوه بر تامین نیازهای خدمات بانکی و پرداخت الکترونیک مشتریان، با امکانات جانبی خود، دسترسی به اطلاعات ارتباطی و نقشه صندوق، نمایش ساعات کاری و وضعیت پشتیبانی و پاسخگویی صندوق، مدیریت نسخه و به روز رسانی و تنظیمات امنیتی کاربر را در اختیار شما قرار می دهد. $

ملاحظات امنیتی استفاده از همراه بانک

  1. سامانه همراه بانک را صرفاً از طریق مراجعه حضوری به صندوق، یا دریافت از این پایگاه دریافت نموده و هرگز از طریق روشهای غیرمعتبر نظیر بلوتوث (به غیر از سامانه بلوتوث صندوق)، ایمیل، اینترنتی، دریافت از دوستان، شبکه های اجتماعی، وب سایت های متفرقه و فروشگاه های ارائه دهنده نرم افزار، اقدام به دریافت و نصب ننمایید.
  2. رمز ورود سامانه همراه بانک ارائه شده توسط شعبه را پس از نصب کامل نرم افزار آن در اولین فرصت تغییر دهید.
  3. رمز ورود سامانه همراه بانک خود را در اختیار دیگران قرار نداده و آن را در فواصل زمانی (حداقل هر سه ماه) و همچنین بنا به ضرورت تغییردهید.
  4. توصیه می شود به هنگام انتخاب رمز عبور خود، از ترکیب حروف، ارقام و نشانه ها استفاده نمایید.
  5. از انتخاب رمز ورود قابل حدس مشتمل بر سال تولد، سال ازدواج، شماره شناسنامه و... برای ورود به سامانه همراه بانک خود، اجتناب کنید.
  6. همواره از بروز بودن نسخه نرم افزار سامانه همراه بانک خود اطمینان حاصل نمایید و نسبت به بروز رسانی آن اقدام نمائید و در صورت بروز مشکل در بروز رسانی سامانه مزبور مراتب را به صندوق اطلاع دهید.
  7. توصیه می شود حتی الامکان هنگام اتصال به شبکه های بی سیم رایگان و عمومی از نرم افزار همراه بانک استفاده ننمایید.
  8. در صورت سرقت یا مفقودی تلفن همراه، مراتب را در اسرع وقت از طریق راهگاه های ارتباطی به اطلاع صندوق برسانید.
  9. در صورت تغییر در شماره تلفن همراه یا واگذاری سیم کارت فعلی، اطلاعات مربوط به شماره تلفن همراه خود را در صندوق به روزرسانی نمایید.
  10. پیش از فروش یا واگذاری گوشی تلفن همراه خود، نرم افزار سامانه همراه بانک را از روی آن حذف (Uninstall)  نمایید.
  11. از بروزرسانی مستمر سیستم عامل، مرورگر وب و سایر نرم افزارهای منصوب روی گوشی تلفن همراه خود اطمینان حاصل نمایید.
  12. تلفن همراه خود را به نرم افزار ضدویروس معتبر مجهز نموده و آن را به صورت مستمر بروزرسانی نمایید.
  13. صندوق هرگز اطلاعات محرمانه شما (نظیر مشخصات شناسنامه ای، کدملی، اطلاعات مربوط به کارت و حساب بانکی و ...) را از طریق تلفن، ایمیل، پیامک، شبکه های اجتماعی،پیشنهاد اتصال به لینک های ارتباطی اینترنتی و... درخواست نمی کند. در صورت رخداد این مورد، ضمن عدم پاسخگویی به چنین درخواستهایی مراتب را سریعاً به صندوق اطلاع دهید.
  14. هرگز اطلاعات مهم خود مانند رمز اول و دوم کارت های بانکی، کلمه عبور سامانه های بانکی، CVV۲ ، تاریخ انقضای کارت و ... را بر روی گوشی تلفن همراه ذخیره ننموده یا از طریق پیامک، ایمیل و سایر سامانه های ارتباطی نظیرتلفن برای سایرین ارسال و بازگو نکنید.
دریافت همراه بانک

مدیریت حساب ها

یکی از مهم ترین کاربردهای همراه بانک برای مشتریان موسسه، دسترسی به اطلاعات حساب های خود نزد موسسه و دریافت صورتحساب و موجودی لحظه ای با قابلیت دریافت خروجی فایلی در هر زمان و از هر مکان با استفاده از تلفن همراه خود می باشد، که این نیاز با رابط کاربری مناسب و بی نظیر، در همراه بانک صندوق، در اختیار شما مشتریان گرانقدر قرار گرفته است. $

 

امکانات مدیریت حساب ها در همراه بانک عبارتند از:

  • ارائه اطلاعات حساب های مشتری نزد صندوق
  • نمایش موجودی لحظه ای حساب ها
  • ارائه صورت حساب، در بازه زمانی مورد نظر
  • ارائه صورت حساب، بر اساس تعداد تراکنش مورد نظر
  • ارائه سی گردش آخر حساب
  • امکان تفکیک صورت حساب بر اساس نوع عملیات
  • دریافت فایل صورت حساب
  • اشتراک گذاری اطلاعات و گردش حساب، از طرق مختلف
  • اشتراک گذاری اطلاعات تراکنش ها، از طرق مختلف
  • نمایش اطلاعات شناسه واریز هر حساب
  • ارائه نمودار تغییر موجودی در بازه زمانی حساب ها

مدیریت وام ها

اگر میخواهید، از هر مکان و در هر زمان، به صورت لحظه ای و کاملا برخط، به آخرین وضعیت تعهدات و تسهیلات دریافتی، شامل میزان بدهی باقیمانده، وضعیت پرداخت اقساط، دریافت فایل صورتحساب تسهیلات یا چاپ گردش و وضعیت اقساط وام ها و مواردی از این قبیل دسترسی داشته باشید، همراه بانک صندوق، نیاز شما را به طور کامل تامین می کند. $

 

امکانات مدیریت تسهیلات همراه بانک عبارتند از:

  • ارائه اطلاعات وام های دریافتی از صندوق
  • نمایش مانده بدهکاری و معوقات لحظه ای وام ها
  • ارائه اطلاعات کامل و آخرین وضعیت اقساط
  • دریافت فایل صورت حساب وام ها
  • اشتراک گذاری صورت حساب وام ها، از طرق مختلف
  • اشتراک گذاری رسید پرداخت اقساط، از طرق مختلف
  • نمایش اطلاعات شناسه واریز هر وام
  • ارائه نمودار تعهدات تسهیلات در بازه زمانی

دریافت، پرداخت، انتقال وجه

با در اختیار داشتن همراه بانک صندوق، می توانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری به صندوق به قابلیت هایی چون انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین بانکی و پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی خود اقدام فرمایید. $

 

خدمات دریافت و پرداخت الکترونیک همراه بانک عبارتند از:

  • انتقال وجه آنلاین بین حساب های صندوق
  • پرداخت قسط خود و دیگران از طریق حساب های صندوق
  • اشتراک گذاری رسید پرداخت ها و انتقالات، از طرق مختلف

مدیریت حساب ها

یکی از مهم ترین کاربردهای اینترنت بانک برای مشتریان موسسه، دسترسی به اطلاعات حساب های خود نزد موسسه و دریافت صورتحساب و موجودی لحظه ای با قابلیت چاپ و دریافت خروجی فایلی می باشد، که این نیاز با رابط کاربری مناسب و امکانات کافی، در اینترنت بانک صندوق، در اختیار شما مشتریان گرانقدر قرار گرفته است. $

 

امکانات مدیریت حساب ها اینترنت بانک عبارتند از:

  • ارائه اطلاعات حساب های مشتری نزد صندوق
  • نمایش موجودی لحظه ای حساب ها
  • ارائه صورت حساب، در بازه زمانی مورد نظر
  • ارائه سی گردش آخر حساب
  • امکان تفکیک صورت حساب بر اساس نوع عملیات
  • دریافت فایل صورت حساب
  • چاپ صورتحساب
  • نمایش اطلاعات شناسه واریز هر حساب

مدیریت وام ها

همواره دسترسی برخط به آخرین وضعیت تعهدات و تسهیلات دریافتی، شامل میزان بدهی باقیمانده، وضعیت پرداخت اقساط، دریافت فایل صورتحساب تسهیلات یا چاپ گردش و وضعیت اقساط وام ها و مواردی از این قبیل یکی از مهم ترین نیازها و دغدغه های وام گیرندگان محترم صندوق بوده، که خدمات بانکداری اینترنتی صندوق، این نیاز را در قالب کارتابل تسهیلات (وام ها) از مجموعه اینترنت بانک، به خوبی پاسخ داده است. $

 

امکانات مدیریت تسهیلات اینترنت بانک عبارتند از:

  • ارئه اطلاعات وام های دریافتی از صندوق
  • نمایش مانده بدهکاری و معوقات لحظه ای وام ها
  • ارائه اطلاعات کامل و آخرین وضعیت اقساط
  • دریافت فایل صورت حساب وام ها
  • چاپ صورتحساب وام ها
  • نمایش اطلاعات شناسه واریز هر وام
  • ثبت درخواست تسهیلات و دریافت کد رهگیری
  • رهگیری لحظه ای وضعیت تقاضاهای وام ثبت شده

دریافت، پرداخت و انتقال وجه

توجه به گوهر گران بهای زمان مشتریان گرانقدر و همکاران ارجمند یکی از مهم ترین خط قرمز ها و حساسیت های مجموعه مدیریتی صندوق است و در این راستا، تلاش کرده ایم که با توجه به غیر قانونی بودن و عدم امکان اتصال موسسات قرض الحسنه به شبکه بانکی، با راهکارهای جایگزین قانونی و خدمات نوین الکترونیک، امکان انجام کلیه خدمات دریافت، پرداخت و انتقال وجه را به صورت غیرحضوری و الکترونیک، در مجموعه اینترنت بانک، برای شما فراهم کنیم. $

 

خدمات دریافت و پرداخت الکترونیک اینترنت بانک عبارتند از:

  • واریز به حساب، از طریق کارت های عضو شتاب
  • پرداخت اقساط، از طریق کارت های عضو شتاب
  • انتقال وجه آنلاین بین حساب های صندوق
  • انتقال وجه آنلاین بین بانکی به حساب های دلخواه
  • پرداخت قسط خود و دیگران از طریق حساب های صندوق

گزارشات کاربردی

علاوه بر گزارش ها و امکانات جامعی که در قسمت مدیریت حساب ها و مدیریت وام های اینترنت بانک وجود دارد، گزارشات خاص برای مشتریان دارای نیاز و کاربرد خاص نیز طراحی و در قالب گزارشات کاربردی اینترنت بانک، در اختیار ایشان قرار گرفته است. $

برخی از این گزارشات عبارتند از:

  • گزارش لحظه ای از وضعیت ضمانت ها
  • گزارش لحظه ای از وضعیت وصول چک ها
ورود به اینترنت بانک